Skip links

Άκρως Συμπαντικό: Κριτική από το OnlyTheater.gr

Η Σαρλότ Τζόουνς είναι από τις φωνές του βρετανικού θεάτρου που χειρίζεται μαεστρικά την πλούσια δραματουργική παράδοση της χώρας της. 

Το έργο της «Humble Boy» είναι ένα ενδιαφέρον ειρωνικό δράμα, το οποίο παραπέμπει στον Άμλετ, του Σαίξπηρ. Υπάρχει η επιστροφή του γιου μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα, υπάρχει ο δεσμός της μητέρας με άλλον άνδρα και κατά τη διάρκεια του γάμου της, υπάρχει το μυστηριώδες φάντασμα, υπάρχει και ένας «Πολώνιος» γένους θηλυκού. 

Όλα αυτά τα μοτίβα λειτουργούν ευεργετικά και αφήνουν μια ωραία επίγευση στον θεατή.

“Η Κωνσταντίνα Νικολαΐδη ανέδειξε ένα κείμενο «ύπουλο» ως προς τη δομή και τις προθέσεις του.”

Ντινα Καρρα, onlytheater.gr

Το έργο ασχολείται, κατά βάση, με τις ευκολίες και τις δυσκολίες των ανθρώπινων σχέσεων, με την αναζήτηση και το αποτύπωμα της ανθρώπινης ύπαρξης. Με αφορμή τον τέλειο κόσμο των μελισσών, η συγγραφέας αντιπαραβάλλει το ανεπαρκές σύμπαν των ανθρώπων με τις «μαύρες τρύπες» να ρουφούν κάθε ίχνος φωτός και χαράς.

Η Μαρία Φιλίππου κατασκεύασε έναν υπέροχο καταπράσινο κήπο, τον παράδεισο ενός μελισσοκόμου, που είναι και ο αφανής (;) ήρωας της ιστορίας.

Τα κοστούμια, της Μαντούς Ψυχουντάκη, ήταν ταιριαστά στο ύφος της συνθήκης.

Η μουσική του Γιάννη Οικονόμου υπογράμμισε τη δράση και τα φώτα του Αργύρη Θέου ανέδειξαν την πολυπλοκότητα των σχέσεων.

Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα onlytheater.gr για να διαβάσετε την πλήρη κριτική της παράστασης “Άκρως Συμπαντικό”.