Scroll to top
A Priori © 2021. All rights reserved | Fueled by QUESTIT
en el

Συνέντευξη με τους συντελεστές των 12 Ενόρκων


Οι συντελεστές των 12 Ενόρκων στο athens-art-theater.com

Οι ένορκοι μίλησαν στο Athens art theater και στην Άννα Χατζή για την παράσταση 12 Ένορκοι

Δώδεκα ένορκοι, δώδεκα διαφορετικοί άνθρωποι καλούνται να πάρουν μια απόφαση. Αθώος ή ένοχος; Η απόφαση τους είναι καθοριστική αφού από αυτούς κρίνεται η ζωή ενός έφηβου. Στην αρχή τα πράγματα φαίνονται εύκολα, μια αμφισβήτηση όμως αλλάζει τα δεδομένα.

Μία παράσταση επίκαιρη με δυνατές και αληθινές ερμηνείες. Ένα έργο που προβληματίζει, συγκινεί και αφήνει πολλά μηνύματα.

Από 3 Νοεμβρίου στο θέατρο Αλκμήνη

Οι ένορκοι μίλησαν στο Athens art theater και στην Άννα Χατζή για την παράσταση , την βία, τον ρατσισμό, τη θανατική ποινή και τους ρόλους τους. Αναλυτικά:

Ο Βασίλης Παλαιολόγος για την θανατική ποινή και την εφαρμογή της είπε:

έχουμε δει κατά καιρούς και στο παρελθόν να εφαρμόζεται η θανατική ποινή αλλά σε καμία περίπτωση με το πέρασμα των χρόνων δεν ήταν η αιτία για να διαπράξει κάποιος ένα έγκλημα. Όποιο έγκλημα και αν είναι αυτό. Για τη στιγμή που φτάνει κανείς στο έγκλημα δε σκέφτεται αν θα υπάρξει θανατική ποινή ή όχι.Αυτό σημαίνει πως δεν είναι η λύση η θανατική ποινή για να συνετίσει τον κόσμο.

για το μήνυμα της παράστασης δήλωσε:

Σήμερα βιώνουμε κάθε είδος ρατσισμού σαν ανθρώπινες οντότητες και είναι πολύ σημαντικό μέσα από αυτή την παράσταση να δούμε τον ρατσισμό που μπορεί να υπάρξει σε όλα τα κοινωνικά στρώματα και στο μέγεθος του, από ελάχιστο έως πάρα πολύ. Αυτά είναι μηνύματα που περνάει το έργο και δεν είναι τυχαίο ότι είναι ένα έργο το οποίο γράφτηκε στην Αμερική το 1954 την περίοδο που υπήρχε μια μεγάλη έξαρση στο ρατσισμό γενικότερα .
Βέβαια το πιο σημαντικό για μένα μήνυμα είναι ότι πρέπει όλοι μας να πάρουμε θέση απέναντι στα πράγματα. Καλούμαστε να πάρουμε απόφαση για κάτι, η θέση που παίρνει ο καθένας είναι σημαντική γιατί έχουμε φτάσει στο σημείο να είμαστε άβουλα όντα, να υπακούμε και να ακολουθούμε μια πεπατημένη χωρίς αυτό να βγάζει πουθενά.

Διαβάστε τη συνέχεια στη Athens-art-theater.com